top of page

"Про творчість"


Мабуть кожна творча людина переживала часи творчої кризи та після неї самореалізувалася.

Багато хто може сказати, що він й досі у кризі, але завжди є вихід.

А саме - це розвиток та бажання прагнути до кращого :)

Сподіваюся, що вам моя творчість подобається.

_

Більшість малюнків, які є на просторах цього сайту - були намальовані під замовлення чи просто на прохання дітей (більшості читачів моєї творчості).

Для себе я створюю щось дуже рідко. В основному це прохання ззовні.

_

Час від часу, а це - кожного сезону, я проводжу конкурси для бажаючих.

Які конкурси спитаєте - конкурси малюнків. Вони бувають абсолютно різні, та на різну тематику. В основному опираюся саме на сезонність конкурсу, від нього й буде залежати яка тематика буде висвітлена у роботах оточуючих.

Я в цих конкурсах участі як такої не приймаю.

Лише участь журі, не більше :)

Раніше призами були творчі якісь штучки, малюнки, стікери, та інше.

Зараз трошки інша ситуація, то ж, призери в конкурсі отримують грошову нагороду.

_

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Тегов пока нет.
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page